250908

Har sovit riktigt länge idag, jag som är en riktig morgon människa ..
Somnade iaf gott in till Svensson Svensson igår, med ett leende på läpparna.
Idag däremot så ska jag ut & springa en runda strax & sen krypa ner i sängen & avnjuta en riktigt god frukost & en bra film. Efter det så ska jag ta tag i mig själv & städa hela huset. Får man en piss lön så får man väl se till att få lite klirr i kassan på andra sätt. Sen så kommer min kära faster & mina små kusiner förbi mig, jag har lovat att bjuda dem på mat & så är min ena kusin helt galen i mitt marsvin så hon bara längtar hit. Men jag tror nog att det är mig hon längtar efter innerst inne. Sen så blir det ett intesiv pass vid halv 8 tiden & sen en riktigt slapp kväll på det.
Nu ska jag dra på mig löpar skorna, ha en wonderful dag ..

Mina sötnosar till kusseliner..  Är dem inte underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0