240908

Sådärja nu så var dena skol vecka avklarad.
Är ledig imorgon & på fredag, kan det bli mycket bättre?
Var en helt okej dag i skolan idag men med tråkiga lektioner såklart.
Slutade klockan 1 & då så begav jag mig iväg till gymmet. Sprang på löpband i en halvtimma & sen så körde jag överkropp (armar, bröst, mage & rygg) i en timma. Nu däremot så har jag nyligen komit hem & ska snart laga mat till mig & mamma. Sen ikväll så ska vi ut & övningskörar & sen så blir det en löparrunda på det & sen bara slappa.

Har absolut inget roligt att skriva idag så jag bjuder på otroligt gamla bilder istället,
från mina fjortistider ..
Nostalgi tripp!


Datumen stämmer inte alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0