240908

Jag är depp, totalt depp!
Och anledningarna är tusentals.
1. Fick hälften så mycket i lön, än vad jag trodde att jag skulle få. Dem kan ha glömt bort att jag jobbat en av dagarna men eftersom att jag är så smart så har jag självklart inte skrivit upp när jag jobbat & kan därför inte klaga, smart Maria.
2. Mamma har ingen tid i världen till att dra en shopping runda med mig. Hon hade inte ens tid att äta middag med mig idag trotts att jag lagade mat åt henne & mig. Nej istället så skulle hon anställa en massa ny personal, sitta i möten & när hon äntligen kom hem så var maten redan kall, jag var inte hungrig längre & hennes anställda ringde henne stup i kvarten. Så istället så satt hon i telefon hela kvällen, jag hatar att hon är chef & har mycket att göra, fan!
3. Pappa däremot tänker bara på syster i Tyskland. Och ja, jag är helt klart bortglömd, osynlig mm.
4. Hösten är här & jag hatar mörker & kyla, jag blir helt enkelt deprimerad.
5. Jag ville gå ut ikväll men alla mina vänner har ju taigt steget ut i arbetslivet & jobbar därav imorn. Jag däremot är ju fortfarande kvar i skolbänken & min kropp bara skriker efter lite party.
6. Och sen är det så himla mycket som jag inte vet vad jag vill med, vad ska jag ta mig till?

Ber om ursäkt för det dåliga humöret, men behövde verkligen få ur mig allt ..


Kommentarer
Postat av: Malin

Lillan da, hälsa pappa att allt är bra med mig och att han inte behöver oroa sig. Jag klarar mig alltid! Det verkar lösa sig med det mesta här nere, hoppas jag i alla fall! Älskar dig

2008-09-28 @ 21:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0