230908

Tisdagar brukar inte vara mina favoriter men eftersom att dena skol vecka är kort så gillar jag tisdag idag.
Hade som vanligt en väldigt tråkig tisdag i skolan, dem suger jämt!
Sen så vart det ner på stan för att försöka undehålla mig i en timma innan kör lektionen.
Orkade verkligen inte springa runt i affärer dena dag så jag gick raka vägen till körskolan för att sitta lite vid datorn där & göra alla möjliga tester.
Sen så blev det äntligen körlektion & det gick helt okej måste jag säga. Eller fick 2 motorstopp men det mest bara för att jag var lite nerövs i början men sen så flöt det på. Körde runt i hela stan, bort ut mot gottsunda & runt sjukhuset & lite överallt.
Nu däremot så har jag precis kastat i mig lite mat & ska snart ta bussen in till stan för ett intensiv pass.
Ska bara packa det sista så kanke vi hörs ikväll, godnatt i förväg annars.

Så här ser jag ut just nu.
dagens tränings outfit helt enkelt.






Kommentarer
Postat av: Anonym

wooow är du sådär snygg när du tränar:D

2008-09-23 @ 19:21:32
Postat av: Marris

Haha snygg & snygg det vette fan asså

2008-09-24 @ 15:33:25
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: Marris

Haha snygg & snygg det vette fan asså

2008-09-24 @ 15:35:13
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0