220908

Back on track efter en hettsk dag ..
Slutade skolan vid 1 tiden idag & då blev det bara till att åka hem för att vända.
Bussen var som vanligt sen så väl hemma så var det bara att kasta på sig träningskläderna & packa väskan & sen iväg igen. Blev tvungen att käka ett äpple till middag!? Sjukt jag vet men han inte få i mig något annat.
Sen så blev det till att träna i 3 timmar, jag körde 2 jympa pass + gym.
Lite halvskakis sprang jag ifrån friskis till körskolan för att ha min nästa sista teori lektion.
Sen kom mamma & hämtade mig & så körde jag hem från stan. Jag har körlektion imorgon!
Men nu däremot så ska jag krypa ner i sängen & kolla på Magnus Betnér.
Så godnatt kära vänner & ovänner .

Här har ni lite bilder från i Lördas
Vår älskade bong, man får en skön fylla när den åker fram!?





Kommentarer
Postat av: Martina

vi lär köra den oftare, haha

2008-09-22 @ 21:52:05
URL: http://mlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

A du har klippt lugg, fint :) Hur är tillvaron hemma i Sverige? Här nere regnar det som bara den, det suger plus att jag maste ge mig ut i regnet för att hitta en supermarket där jag kan köpa frukost (matilda som är pa skitjobbet har tagit paraplyet!)Som du vet var ju inte jobbet nagot för mig sa nu maste jag hitta ett annat jobb plus att jag fram tills dess matse övertala staten att jag ska fa arbetslöshetskassa! Inatt är varan sista natt pa varat hostel sa imorgon är vi officellt utan boende. Sa idag är det verkligen panikleta som gäller! Allt gar verkligen inte som en dans pa rosor här nere men det ska det väl inte heller? Nu börjar min tid ta slut, hälsa alla och ät lite fettomat at mig! Nu maste jag köpa frukost. Älskar dig !

2008-09-23 @ 13:10:10
Postat av: Anonym

A du har klippt lugg, fint :) Hur är tillvaron hemma i Sverige? Här nere regnar det som bara den, det suger plus att jag maste ge mig ut i regnet för att hitta en supermarket där jag kan köpa frukost (matilda som är pa skitjobbet har tagit paraplyet!)Som du vet var ju inte jobbet nagot för mig sa nu maste jag hitta ett annat jobb plus att jag fram tills dess matse övertala staten att jag ska fa arbetslöshetskassa! Inatt är varan sista natt pa varat hostel sa imorgon är vi officellt utan boende. Sa idag är det verkligen panikleta som gäller! Allt gar verkligen inte som en dans pa rosor här nere men det ska det väl inte heller? Nu börjar min tid ta slut, hälsa alla och ät lite fettomat at mig! Nu maste jag köpa frukost. Älskar dig !

2008-09-23 @ 13:10:31
Postat av: Anonym

A du har klippt lugg, fint :) Hur är tillvaron hemma i Sverige? Här nere regnar det som bara den, det suger plus att jag maste ge mig ut i regnet för att hitta en supermarket där jag kan köpa frukost (matilda som är pa skitjobbet har tagit paraplyet!)Som du vet var ju inte jobbet nagot för mig sa nu maste jag hitta ett annat jobb plus att jag fram tills dess matse övertala staten att jag ska fa arbetslöshetskassa! Inatt är varan sista natt pa varat hostel sa imorgon är vi officellt utan boende. Sa idag är det verkligen panikleta som gäller! Allt gar verkligen inte som en dans pa rosor här nere men det ska det väl inte heller? Nu börjar min tid ta slut, hälsa alla och ät lite fettomat at mig! Nu maste jag köpa frukost. Älskar dig !

2008-09-23 @ 13:10:58
Postat av: Marris

Syster då. Du får ta de skit jobbet du får fattar du väl, allt är inte lyx. Här hemma är det iaf bara bra, är i full gång med körlektioner & liknande, vädret är strålande & jag festar mer än aldrig förr ;) Men lovar att komma ner & hälsa på dig så snart allt ordnat sig. Älskar dig med / Big siss

2008-09-23 @ 16:37:22
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0