200908

Hej igen gott folk!
Jaglyckades absolut bli hel packad  med mina vänner ikväll.
Kvällen började med att jag, jocke & putte satt hemma hos jocke med massa tända ljus & körde öl spel.
Sen så bar det över hem till nisse för lit mera alkohol intag där. Var jag, micke, jocke, webban, putte, erik & paul.
Sen så tog jag & grabbsen en taxi ner på stan för att bege oss ut på krogen.. Vi var på alla möjlibga tänk bara krogar i Uppsala dena kväll!? 
Jag hade sådär halv kul hela kvällen men kvällen flöt på rätt bra ändå.
Sen blev det lite efterfest hemma Nisse & nu så ligger jag hemma i Petters säng & käkar köttbullar & mackaroner & kollar på hund tricket & straxs så ska jag blogga.

Men imorn så blir det shopping & sen tjejmiddag at my place.
vi hörs imorn!

Kommentarer
Postat av: moa

ses snart sötis :D

2008-09-20 @ 16:24:51
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0