200908

Oj vilken Lördag.
Vaknade upp av att klockan alarmet ringde klockan halv 9. Sen när ställer jag alarm när jag är full?
Efter ett ex antal glas med vatten & massa iprem så pallrade jag mig ur sängen.
Sen så begav sig jag & petter ner på stan för lite shopping. Mina ben bar mig knappt så det fick bli en snabb shopping.
Inhandlade ett linne & ett par jeans/leggins? Sen köpte jag med mig en sallad & åkte hem.
Städade mitt rum tills jag spydde & somnade därefter rätt fort & vaknade upp vid 6 tiden.
Och nu sitter jag här ny duschad & klar & redo för en till hel kväll.
Ska strax börja med maten & sen så kommer tjejerna & vi ska dricka & äta gott & sen får vi se vart kvällen slutar.
Ska bli skönt med en återställare på det här.
Men nu kallar maten, vi hörs tomorroow..

Dagens inköp samt kvällens outfit. Jag bara älskar dessa jenas/leggins ifrån veromoda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har dem bakfickor?

2008-09-20 @ 22:09:36
Postat av: Maria

Yes, det har dem :)

2008-09-21 @ 09:08:27
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0