180908

Jag är lycklig & på ett strålande humör en dag som dena.
Slutade halv 1 på praktiken idag & dagen gick faktist bra trotts allt.
Jag kände mig som en ny människa redan imorse & har helt från & med nu lagt om min tanke bana.
Från & med nu så tänker jag bara framåt, det finns ingen gårdag & allt som hände igår är förflutet.
Känns nog väldigt bra att tänka så, tycker jag iaf.
Och för er som undrar så spenderade jag min kväll med Petter igår & vi kom fram till jätte bra saker.
Kanske därför jag är så glad idag? Vi är iaf vänner nu, eller inte bara vänner utan allra bästa vänner.
Så som sagt nu tänker jag framåt, jag har ju precis fått en allra bästa vän & blivit singel.

Senare idag så ska jag:
Köra bil med mammsen.
Hämta ut mina kläder & skor som komit på posten. (lägger upp bilder på dem sen)
Samt såklart

Grattis på födelsedagen min älskade vän.

jag & victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0