170908

I´m home, nu blev ni glada va ..
Har varit en rätt lång dag i skolan idag även fast den var rätt kort? lät rätt sjukt.
Men dagen började med choklad & konffektyr där vi gjorde en skulptur i choklad, den vart väldigt fin, haha.
Kan lägg upp en bild på den sen så får ni se vilka otrliga skapare vi är.
Sen tråkiga ämnen som naturkunspak & svenska.
Sen blev det även lite träning efter skolan & nu är jag fit for fight för att dra ut & köra bil. Vilket jag ska göra med mamma vilken sekund som helst. Sen så ska jag umgås lite med petter ikväll & även hämta ut mina kläder på posten.
Så ser min kväll ut, hur ser eran ut?


Även om vi går skillda vägar så kommer DU alltid att vara den person som står mig varmast om hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Linda din lööööööv

Jag gillar er!

2008-09-17 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0