160908

Är precis hem kommen ifrån innebandy match. Storvreta förlorade tyvär i förlägning men 1 poäng blev det iaf.
Jag såg matchen med mamma & min barndomskompis & hennes föräldrar, lite myspys sådär.
Men satt under större delen av matchen i mina egna tankar, som vanligt.
Dena gång var det mest så att jag försökte klura ut vad jag hade för mig i lördags!?
Shit vad jag hatar minnes luckor, eller dem är bra om man inte minns ett dugg men när man minns hälften sådär som jag gör så är dem skit. Jag minns typ alla människor jag pratade med, men inte vad jag sa?
Fick även höra en massa pinsamheter i skolan idag som jag inte hade en aning om!?
Nu mera blir det till att dricka med måtta, kan jag klara detta? Det återstår att se.

Har även nyligen pratat med Petter i telefon & vi har komit fram till rätt mycket.
Vi ska iaf ses imorgon & sätta oss ner & prata igenom allt.
Nu vet jag iaf vem Petters stalker är som verkligen önskar att det ska ta slut mellan oss, haha men du ska nog ta & ge upp. För jag vet nämligen att du aldrig kommer att lyckas även om jag & petter går olika vägar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0