150908

Träning hjälper mot allt, tro mig.
Blev genast lite piggare & på bättre humör när jag hade tränat klart & slet som ett djur gjorde jag oxå.
Sen vart det teorilektion på körskolan, men idag kan jag inte påstå att jag lärde mig speciellt mycket då jag mest var i min egen lilla värld & hae fullt upp med mina egna tankar.
Efter lektionen träffade jag en viss person & pratade lite snabbt innan pappa kom & hämtade mig.
Nu däremot så ska jag krypa ner i sängen & kolla på Magnus Betne'r på 5:an, han är grym.
Föresten såg ni på hål i väggen igår? haha jag kunde inte hålla mig för skratt, dålig humor?
Äsh strunt samma nu blir det sängen iaf & imorgon är det skola.
Vi hörs imorn, godnatt kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0