140908

Inte bara 1 eller 2 tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu utan en hel drös & jag orkar verkligen inte med dem.
Bakfyllan säger ifrån & släpper inte in något elle någon just nu, jag har ingen ork.
Kinderna är fulla med intorkade tårar, men vem bryr sig? Jag har bara mig själv att skylla.
Huvudet dunkar & hjärtat hugger, det bor en hackspätt både i skallen & hjärtat på mig, & allt gör ont. Fy!
Men jag förtjänar det, det är nog det som känns värst, jag kan inte skylla ifrån mig.

Han tog nyss sitt pick & pack & drog.
Det var inte det vanliga bara väskan som han haft med sig innan utan nu var det allt, verkligen allt!
Alla skor som stod här, alla kläder som alltid funits här, alla smycken, datan jag precis allt.
Det känns tomt, jag har ingen hans tröja & krypa ner i längre. Han har inte mitt nr!? Hur ska detta sluta.
Jag vet iofs att det redan har slutat, det här är slutet på oss. Men jag kan inte hjälpa att det gör ont, det måste få göra ont.
Fan nu föll det en tår. Jävla fjolla jag är, så nu ska jag ta mitt bubbel vatten & krypa ner i sängen & sluta fjolla.
Jag är ju stark vafan?

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är stark du klarar det här Maria! .. det kommer kännas bättre om några dagar/veckor.

2008-09-14 @ 17:01:39
Postat av: Martina

Vi får prata i moron älsko

2008-09-15 @ 09:30:46
URL: http://mlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0