140908

Har nyligen ätit en god middag med pappa. Tur att det är någon hemma som jag kan prata med iaf för annars så skulle jag gå under. Sen blev det ett jätte långt telefon samtal med Linda, ett verkligen behövligt sådant. Det suger bara att hon är massa mil bort, för jag skulle vilja sitta med henne i min säng & bara prata & gråta ut.
Nu snart så ska jag lyxa till det med en fet fruktsallad & loka & krypa ner i sängen & kolla på en massa bra tv.
Sen sova? tur att jag är ledig imorn för jag kommer aldrig kunna somna inatt, det kommer alla tankar att se till, tyvär.
Fan jag gör säkert er deprimerade nu, förlåt!
Vi får höras imorgon istället, då kanske allt käns yttepytte lite bättre.


Tystnaden är så total ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0