130908

Godmorgon gott folk, jag är på ett strålande humör idag.
Kan det vara för att det vankas fest & alkohol tro?
Iaf så ska jag strax kliva upp ur sängen & gå ner & ta mig en riktigt rejäl frukost så att jag orkar med dena dag.
Sen så blir det ner på stan vid 1 tiden för att möta upp mina kära flickor, vi hade tänkt vare lite kulturella?
För er som inte viste det så äre det kullturnatten idag här i Uppsala & då ska man nog vara lite kulturell samt supa skallen av sig. Så ser iaf våra planer ut.
Efter att ha varit lite kulturella så ska  vi iaf bege oss hem till Lisa där Moa ska färga hennes hår & jag ska dricka alkohol & kolla på typ. Sen blir det middag någon stanns samt alkoholintag. Och sen utgång helt klart.
Men som sagt vi tar kvällen som den kommer allt kan hända.

Ikväll ska jag dricka champagne & vara allmänt glad.
vi ses i dimman gott folk

Kommentarer
Postat av: Liza & Marren

mysigt att dricka champange :)

2008-09-14 @ 18:30:52
URL: http://wheresyourdignity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0