120908

All dena över energi, vad ska jag göra med den?
Jag har jämt så himla mycket energi trotts att jag tränar hur mycket som helst & försöker bli av med den så vägrar den verkligen att lämna min kropp & det bara rycker i mig hela tiden.
Hade iaf sådan jäkla överenergi idag när jag kom hem från praktiken vid 12 tiden så jag fick något ryck & städade hela övervåningen, mitt rum & graderoben, tvättade, böt i tottis bur, sprang några kilometer & nu ligger jag här i sängen & har exakt lika mycket energi som innan, vad är felet?  Jag är nog hög på något, ja så måste det vara, hög på något riktigt starkt & energi givande.
Jaja nog om min energi, dagen har iaf bara rusat fram idag.
Men ikväll däremot så ska jag bara ta det lugnt, så lugnt som jag nu kan. Kanske blir till att busa med Jocke om han vill & det är klart han vill. Imorgon däremot så ska jag dricka alkoholhaltiga drycker med mina tjejer, sånt gillas.

Bjuder även på dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0