110908

Jag är ledig idag!
Eller jag höll mig inte riktigt till sanningen idag, jag tog mig nämligen ledigt.
Kände att praktiken skulle klara sig utmärkt utan min hjälp idag så istället ligger jag hemma & degar.
Var ute & gick en riktigt lång & skön promenad tidigare imorse & sen blev det till att krypa ner i sängen & kolla påe n film med en stor kopp grönt te i handen. Nu däremot så kollar jag runt lite på datan & busar med totti. Han är helt galen & kutar runt, runt i sängen som han skulle ha något uppkört någon stanns? Han är bra söt han.
Resten av eftermiddagen hade jag nog tänkt spendera i sängen & troligtvis städa ur min garderob (läs bombnedslag)
Och senare ikväll, närmare bestämmt klockan halv 8 så blir det ett intesiv jympa pass på friskis.
Nu ta tag i bombnedslaget. see you laaater!


Jag fick en massa smink av mammsen idag.
2 maskaror, 1 foundation, 1 puder & lite annat smått & gott.


Kommentarer
Postat av: Joss

saknar dig my crazy göörl!

2008-09-11 @ 22:08:14
URL: http://josefinjonasson.blogg.se/
Postat av: Marris

Och jag dig Babe.

Vad gör du på lördag? <3

2008-09-11 @ 22:34:36
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0