110908

Godkväll gott folk, jag ska alldeles strax krypa till kojs men först en liten uppdatering.
Blev som sagt ett intesiv pass idag men när det bara återstod någon minut så hände mig en liten olycka.
Jag trampade nämligen snett, men tänkte att det går nog över så jag körde på i samma takt som innan.
Men när jag sen skulle ta av mig skorna & sätta på mig ytterskorna då minnsan kom smärtan & vilken jävla smärta sen.
Fyfan, haltade mig iväg till bussen & nu ligger jag i sängen nydushad & kvider av smärta.
Helt klart en rejäl jävla stukning men jag ska träna imorn ändå trottse detta, ingen stukning ska hindra mig inte (pucko)
Imorgon har jag praktik i 3 timmar, 9-12 så de blir en najs dag. Så där vid 12 tiden så ska jag pallra mig ner till stan & köra ett pass på friskis sam inhandla mig dessa heta chinos från bikbok, jag tycker att dem är grymma iaf.


Men nu säger jag godnatt, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0