090908

Har sovmorgon dena morgon vilket känns skapligt skönt.
Börjar iofs redan vid 10 men slutar 13 så dagen kommer som vanligt att gå fort.
Efter skolan tänkte jag gymma lite & inhandla mig en brun utan sol vilket kan behövas i dessa bleka tider.
Därpå blir det hem för att gå igenom min systers packning & se till att hon inte tar med sig några utav mina kläder.
För min kära syster flyttar nämligen till tyskland imorgon, vilket ska bli både rätt skönt men också jävligt tråkigt.
Kommer sakna henne väldans mycket men att ha alla kläder ifred kommer att kännas gudomligt skönt.
Sen så blir det även farväl middag för min syster samt ett intesiv jympa pass ofcourse.
Men nu ska jag fixa till mig lite, är trotts allt en timmar kvar tills jag ska åka så kan ta det relativt lugnt.

Jag älskar den nya ramlösan. Speciellt den rosa "Persika med c-vitamin & vitt-te"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0