080908

Godmorgon.
Fast jag gick faktist upp klockan kvart i 6 imorse trotts att jag är ledig idag.
Men det är nämligen så att Petter fyller år idag så jag var nere & fixade med tårta & frukost på sängen & paket & allt som hör där till. Sen blev det skön sång av mig, malin, mamma & alexander. Vi skrålade vackert & petter låtsades sova som ett litet barn fast han säkert varit vaken i flera timmar. Sen var det iaf dags för paketöppning. Han fick en väska, en flaska whisky, whisky glas & en öl hammare (en sådan där som man krossar is & öppnar flaskor med) Sen blegav sig iaf Petter & Alexander till jobbet & jag tänkte se klart på Arn filmen som jag somnade till igår men somnade även då & vaknade nu.
Idag lyder planerna som följer: Först lunch på stan med moa & martina, vi ska planera inför vårat projektarbete men känner jag oss rätt så kommer vi nog mest sitta & prata skit. Sen ska jag träffa Victoria en snabbis för en liten shopping runda & därpå blir det ett jympapass på friskis. Sen efter det har jag teorilektion på körskolan & sen blir det bara hem & sova i princip. Så min dag är helt klart fullplanerad.

Grattis på 20 års dagen baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0