080908

Äntligen hemma efter en riktigt trevlig men dock väldigt går dag.
Blev en lång fika på wayne´s med mina tjejer, satt där & smuttade på en fruktsmothie medans vi fixade & donade med projektarbetet samt snackade en massa annan skit såklart. Det är rätt svårt att bara hålla sig till ett ämne.
Sen mötte jag upp Victoria för lite shopping men det blev tyvär ingenting som inhandlades. Istället så åt vi sen sen lunch på cupido vid halv 3 tiden. Blev en varsin sallad som vi avnjöt medans vi satt där & pratade om allt mellan himel & jord.
Sen blev det bara för mig att rusa iväg till friskis. Jag kände mig riktigt taggad för träning idag så tro det eller ej men jag körde faktist 2 jympa pass samt gymmade. Så min träning blev sissådär 3 timmar lång & intesiv, det gillas.
Sen var det bara att kuta iväg till körskolan & ha 2 timmars teorilektion & den gick som vanligt fort & bra.
Och nu ligger jag här i sängen helt utmattad & kollar på 2 1/2 män & äter vindruvor som för dena dag får bli min middag då jag inte haft tid eller ork att äta & fixa något annat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså hur ooorkar du, äter knappt och ändå sådär mkt energi? jag skulle dö i ditt tempo ;O

2008-09-08 @ 22:09:01
Postat av: Klara

du måste återhämta dig efter träning annars bränner du inte nått..fast det kanske du redan vet.

2008-09-09 @ 13:55:04
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: Maria

Haha jag har grymt mycket överenergi jämt som jag måste göra mig av med.

Och jag tränar för att jag älskar att träna inte för att bränna fett. Och återhämta, vad är det? Låter jävligt tråkigt iaf.

2008-09-09 @ 14:24:31
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha jag har grymt mycket överenergi jämt som jag måste göra mig av med.

Och jag tränar för att jag älskar att träna inte för att bränna fett. Och återhämta, vad är det? Låter jävligt tråkigt iaf.

2008-09-09 @ 14:24:50
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0