050909

Godmorgon blogg värden, jag är uppe med tuppen även fast jag inte behöver.
Dena morgon gick jag upp klockan halv 7, istället för halv 8, helt utan anledning.
Men jag kände mig pigg så det var väl lika bra, så nu har jag precis smällt i mig en tallrik fil med russin.
Strax så ska jag börja fixa till mig lite men det får vänta i några minuter till så att jag kan dra mig lite i sängen först.
Min fredag ser iaf rätt skön & lugn ut. Först blir det praktik från 9-12 & sen shopping med Victoria. Vid 2 tiden igen så börjar min lektion så då tänkte jag väl befinna mig i skolan. Sen blir det lite shopping efter skolan & sen ut & äta middag med familjen på någon mysig restaurang. Sen så ska jag hem & slappa för jag jobbar på biltema imorgon 09:00-17:00.

Lite bilder ifrån gårdagen, jag personligen ser ut som ett mongo på bilden nedanför, men det bjuder jag på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0