040908

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Malins födelsedag, hurra, hurra, hurra!
Ja ni hörder rätt, min pyttelilla lillasyster fyller hela 18 år idag, iofs så är hon längre än mig & så men i mina ögon är hon liten. Och nu när hon fyller 18 så passar hon på med hyss & inte vilka hyss som helst utan hon tar & flyttar till tyskland nästa vecka, sjukt.
Så imorse blev det till att gratta henne innan jag begav mig av till praktiken för att slita lite med jossan & alla kockar.
Dagen flöt på bra & väldans fort & sen hämta malin & mamma upp mig & så åkte vi till min skola & hämtade malins födelsedagstårtor som bageriet hade fixat ihop.
Nu har jag nyligen sjungit för malin & gett henne en massa pressenter. Hon fick 5fpk hårfärg & lite skönhetsprodukter av mig. Allt som kan vara bra för en flytt till ett annat land sådär.
Men nu så ska jag ner & äte mat med la familja innan släkten kommer, tjaaaaao!

GRATTIS SYSTERYSTER PÅ DIN STORA DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0