030908

Onsdagar är inte lika med utgång längre.
Men det är väl inte allt för konstigt, bla så har jag dragit ner på alkohol för det är ju som sagt inte bra för vikten. Plus att man måste ju försöka sköta skolan oxå & nu så har jag ju praktik på torsdagar så kan vara bra att vara hyffsat fräsh då.
Dena onsdag har jag spenderat i skolan från kl 9:30-13:00. Har haft choklad&konfektyr, naturkunskap? & svenska.
Efter skolan inhandlade jag en till födelsedagspressent till syster som fyller år imorgon & efter det så blev det en timma på gymmet. Väl hemma så tvingade jag ut min kära syster på promenix & sen var jag snäll & kirrade käk till familjen, blev en vegetarisk paj. Nu nyligen så har jag varit ute & kört bil med mammsen i 2 timmar & gud så bra det gick.
Men nu gör jag som rätt många andra? nämligen kollar på idol.
& den stora frågan är väl, är den här juryn bättre än den förra?


Efter idol så ska jag sova, så godnatt så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0