020908

Tisdag är helt klart den skönaste skoldagen.
Dagens skoldag = svenska 12:00-13:00, sen tog skoldagen slut.
Så jag hade alltså sovmorgon imorse & då passade jag på att springa in på trafikskolan & boka en massa körlektioner.
Det blir 20 dubbel-lektioner varje tisdag klockan 14:00 vilket passar mig perffa, så nu jävlar ska jag ta körkort.
Martina har sin första körlektion idag & jag hoppas det gick super för henne, vilket jag oxå tror.
På min enda lektion idag så satt jag & moa mest & pratade strunt i biblioteket, för Svenska B är verkligen inte våran grej & IG:et är i princip redan satt.
Efter att ha varit i skolan i mindre än en timma så var dena skoldag slut, han förresten även med att beställa tårtor till systers födelsedag. Så jag har gjort lite nytta idag trotts allt.
Sen vart det hem för att krypa ner i sängen & kolla på lite nya filmer som komit ifrån lovefilm.se.
Nu däremot så ska jag få i mig lite käk & sen bär det av till friskis för ett intesiv jympa pass.
Hörs kanske ikväll om jag har lust, peace.


Moa, jag, alkohol & en röd cykel, gissa hur detta slutade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0