010908

Hettsk dag dena måndag måste jag säga.
Först skola hela dagen, hade vegankost + projektskit. Sen hem till farmor för att gratta henne på födelsedagen.
Därpå blev det även teorilektion & träning på friskis. Och nu nyligen så har jag precis kollar på en film med mammsen & pappsen & druckit mig en stor kopp med görnt te.
Imorgon däremot så har jag bara en lektion i skolan från klockan 12-1, vilket betyder sovmorgon.
Men jag får se om jag orkar ta mig till skolan för endast 1 lektion, iofs så måste jag fixa med lektioner på körskolan samt fixa tårtor på skolan till min systers födelsedag så det är väl lika bra att jag går, lär väl hinna med 2 träningspass imorn oxå, ett innan skolan & ett på kvällen, skulle vara skönt.
Nu däremot så säger jag godnatt ..


Grattis älskade farmor på födelsedagen.
Påbilden syns även min kära syster med otroligt kort hår?
Samt något ljushuvud.
detta är en mycket gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0