211008

Tisdagar har aldrig varit mina bästa dagar. Är alltid tröttast & på sämst humör på tisdagar. Har ingen aning om varför det är på detta vis!? Idag har jag iaf gått runt i en tjock dimma men dagen gick okej trotts det. Vi tog ett snack med rektorn idag. jag & mina tjejer så nu äntligen så slipper vi svenskan resten av terminen. Så det blev till att sluta tidigare idag & hem för att mysa ner mig i sängen resten utav eftermiddagen. Nu är jag iaf utvilad & redo för kvällens bravader.
Det blir först en snabb middag med familjen, sen ska jag köra ett intesiv jympa pass på friskis med Petter & sen blir det hem för en snabb dush & sen iväg för kex,ostar & vin med underbart sällskap.
Jag känner på mig att min tisdag kommer sluta bättre än den började.

ett avslutat kapitel ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0