181008

Oj, dålig uppdatering här men nu är jag tillbaka för lite sånt.
Det finns väl egentligen bara 1 sak att ta upp, går kvällen/natten.
Den kan väl i princip beskrivas med ett enda ord (spårat) men jag tänkte gå in lite djupare på det.
Jag & moa träffade iaf upp denise & lisa vid halv 9 tiden igår kväll & då var vi sådär lagom runda under fötterna.
Sen så begav sig vi 4 iväg på förfest, med torkel & grabbarna, haha! Jag tror personligen inte att ni förstår hur kul det här är men det är sjukt. Iaf så sprang vi på dessa killar på stan förra fredagen & tog utav en slump deras nummer?
Sen så har vi skrattat gott åt torkel (vem heter egentligen torkel?). Men igår så fick moa för sig att vi borde styra förfest med dessa killar så vi drog iväg ett sms & helt plöttsligt igår så satt vi där i deras lya på förfest med dem. Att tilläggas är att vi inte kom ihåg ett smack av hur dessa killar såg ut  men som tur va så var inte sanningen allt för hemsk, men inte heller allt för bra, men dem var trevliga så vafan.
Kvällen sen känns rätt svart men spårat var det & fulla var vi så det var väl huvudsaken. Kvällen avslutades iaf med krogen & jag mitt smarase missade bussen så gissa vart jag & moa sov. HAHAHA! Hos torkel, det är fan stört. Torkel var ingen pudding bara så att ni vet men det förstod man ju på namnet. Jag & moa delade iaf på en madrass på torkels golv i hans äckliga lägenhet. Det var ingen sån där vanlig madrass utan typ ett sånt där smalt liggunderlag med en sov säck. Så där låg jag & moa hemma hos torkel på ett smalt jävla liggunderlag med en sovsäck & en morgonrock över oss & kunde verkligen inte hålla oss för skratt. Sen var iaf torkel (i knipa) så snäll så att han erbjöd sig att ta över liggunderlaget & jag & moa fick sängen. Sen skrattade jag mig till sömns & somnade gott med moa vid min sida.
Imorse vaknade vi upp vid 8 tiden med en någon såndär bakfylla & tog vårat pick & pack & smög osss ut ur torkels lägenhet. Fick oss en uppfriskande morgonpromenix till Statoil & nu är jag hemma sen 2 timmar tillbaka.

Ni förstår säkert inte ett smack, men huvudsaken är att vi gört ..


Kommentarer
Postat av: moa

åhh har precis vaknat. jag är död men jag bangar inte ikväll.. dock typ noll med alkohol. men torkel KRISTER/KRISTIAN/KRISTOFFER eller vad han heter borde bjuda mig han drack fan upp mitt :(



hah aså du fattar inte hur mycket jag garvar åt allt från igår.. ja kissar typ på mig

2008-10-18 @ 11:33:39
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Martina

jag diggar er stenhårt :D

2008-10-18 @ 13:01:55
URL: http://mlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0