261008

Jag har en sjukt dålig magkänsla, den känns som ett stort obehag.
Den väcker tankar som jag inte vill tänka. Den säger att det här kommer krossa mig totalt & att jag bör lägga ner allt innan det kommer att går för långt. Men jag kan inte, det går bara inte. Jag låter det krossa mig, jag låter det få mig att falla långt ner. Det kanske tar lång tid att komma på benen igen, men jag tar den risken, jag måste!
Det kanske är meningen att jag ska bli krossad, det kanske får mig på rätt väg. Det kanske får mig att se annorlunda på saker & ting & det kanske får mig att ta andra beslut & välja rätt vägar i fortsättningen. Det kanske blir en vändpunkt i mitt liv men jag är rädd, så jäklar rädd för att det här ska krossa mig.
Men jag chansar! Det känns som att kasta sig ut från en hög klippa utan att veta vad som kommer hände eller vad som väntar där nedanför. Kanske landar jag mjukt, borstar bort smuttsen & reser mig upp igen. Kanske landar jag olycklig, dör & reser mig aldrig upp igen. (inte riktigt så illa kanske, men känslan kan nog kännas så om det går illa)

Kommentarer
Postat av: Moa

bara du tänker efter innan du gör något! <3

2008-10-26 @ 20:14:40
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0