291008

Innebandy
Jag saknar den där jävla fjollsporten så sjukt mycket.
Faan kan inte mina jävla knän bara bli bra så att jag kan få spela igen nästa säsong.
Det här är första säsongen i princip hela mitt liv som jag inte lirar & det suger.
Det känns lixom tomt att inte ha veckorna fulla av innebandy träningar & helgerna fulla av matcher.
Det är inte bara en sport utan det är även en stor del av ens liv & nu saknar jag den delen. (fjolla, jag vet)
Jag började spela innebandy när jag var 4 små år & jag var tvungen att ta ett uppehåll nu för att mina knän har pajat.
Men om 2 veckor så ska doktorn ställa en "diagnos" om jag kommer kunna spela igen, läskigt!
Sitter just nu & läser igenom en massa matchreferat & känner mig stolt så fort det står något om mig.
Det står faktist rätt mycket om mig & bara bra saker med en liten blandning av mitt humör & alla utvisningar jag suttit av.
Men är man en vinnarskalle med ett jävla humör så slutar det ofta i utvisningsbåset.
Jag vann utvisningsligan i D2 år 2006 & det har jag fått pris för. Rätt sjukt att får pris för det!?

Jävla fjoll sport♥


Men nu är det bara att hoppas på att all rehab träning hjälper
 & att min doktor & min sjukgymnast ger mig lite hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0