301008

Ingenting har kunnat förstöra mitt humör idag, det är super.
Jag har verkligen tagit livet lite med en klackspark idag & precis så ska jag leva resten av mitt liv. Livet behöver inte vara en komplicerad grej, bara lev & njut så löser sig allt i slutändan. Som min körskolelärare sa till mig idag "människor som ställer för höga krav på sig själva & lyckas oftast sämre, det märks att du inte är en av dem"   Nej jag är en icke kravmärkt männsika, haha. (läs humor)
Bör även tilläggas att jag har min granne som körskolelärare så han känner mig lite sissådär.
Just nu sitter jag & diggar hoffmaestro
 (dem får mig på ett jävlans bra humör)
Har även sjukt mycket överenergi som jag måste göra mig av med därför så blir det en massa tränande ikväll. Egentligen är jag mest sugen på att umgås med skönt folk & dansa lite. Men det får som sagt vänta tills imorn.
Jag är även sugen på vårat inplanerade tequila race som går av stapeln imorn kväll med lite pinglor.
Det är ju även halloween imorgon & vad tusan ska vi klä ut oss till?
Nej nu ska jag dansa in till min syster & prata en massa strunt med henne.


Kommentarer
Postat av: moa

JAG VILL VARA BATGIRL ELLER CATGIRL .. eller vad det heter RÅÅÅ COOLT

2008-10-30 @ 17:17:03
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0