261008

Helgen är över & ångesten infinner sig?
Nej knappast jag ångrar nästan aldrig någonting som jag gör & står för det mesta.
Och jag ångrar absolut ingenting dena helg heller. Kanske har lite ångest över att jag drack alkohol igår med men jag lever utan bakfylla idag så vafan.
Min helg har iaf vart riktigt okej, lite seg igår kanske men fredagen var iaf underbart rolig.
Började fredagskvällen hemma hos nisse med mina grabbar (jag ser dem verkligens om mina hela bunten)
Det var jag, nisse, jocke, putte, christian, kristoffer, jonas & konny som invigde nisses nya bar som han till allas förtjusning äntligen gjort klar. Nisse var nykter dena kväll & lekte bartender & gjorde dem allra konstigaste shottarna!?
Fulla blev vi iaf & kvällen drog igång med sjuka lekar & annat kul. Jag lyckades som tur va övertala moa att komma över & självklart så dyker snuttan upp för att ha änu en partykväll med mig. Runt 11 tiden kände vi att det var dags att bege oss vidare så vi drog ner på stan. Tyvär skilldes jag & moa ifrån killarna som drog till Bj medans vi gled in på people. Vi hade iaf en riktigt roligkväll i vipen på people med massa helrör. Blev tyvär lite för mycket av det goda då jag inte minns ett smack utav kvällen. Kul hade jag iaf men hade varit kul om jag komit ihåg hur kul jag hade & vad jag gjorde.
Lördagen var iaf seg! Jag & moa satt helt döda hemma i moas lya & snackade om gårdagen & försökte få i oss lite alkohol. Men vi var för döda efter fredagen så mer än så blev det inte dena kväll men tur var väl kanske det?

Nu har jag iaf 1 veckas lov & jag ska vara så sjukt jäkla slö hela veckan.
Precis vad jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0