311008

Happy Halloween
Jag har varit vaken sen mycket tidigt idag. Vaknade till vid 4 tiden & var pigg som ett piggsvin. Och då ska tilllägas att jag somnade vid 2, så nu är frågan hur kan man vara pigg efter 2 timmars sömn? Skitesamma, huvudsaken är att jag är det.
Så jag har nördat mig hela morgonen & bara taggat till skön musik, vissa gillade min taggning mindre men dena morgon sket jag i det, taskig som jag är.
Igår var jag på äventyr med Moa, inte så spännande äventyr kanske men det var ändå en trevlig kväll.
Jag & Moa satt mest & taggade varandra inför dagens bravader.
(det är nog därför jag är så taggad just nu)
Idag
har jag gjort lite nytta oxå, har nämligen städat mitt rum & dansat runt till en massa bra musik. Ni vet väl att klockan inte är 9 än? haha!
Senare idag ska jag dra en liten shopping runda med Malin & Mamma.
Och sen ikväll blir det till att parta med Lisa, Moa & Malin.

Nu ska jag måla mina naglar & fixa&trixa lite inför kvällen,
Ha en underbar Halloween!
(jag tänkte värma upp med en skräckis medans jag målar naglarna)

en läskig bild på en läskig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0