291008

Om jag var trött igår så är det inget emot vad jag är idag just nu.
Men idag är det även med inslagg av lite bakfylla, vem dricker alkohol på en tisdag?
Tydligen fler än jag trott, det märkte jag igår. Det är rätt sjukt att man kan bli bakis på 2 öl, men det är så typiskt mig.
Idag har jag iaf gjort lite nytta & suttit i telefon hela morgonen & bokat in tandläkartid & läkarbesök.
Måste få komma till tandläkarn innan jag fyller 20 för sen så blir det dyrt har jag hört & jag fyller ju faktist snart 20, tro det eller ej. Till läkaren måste jag oxå gå för att kolla upp mina knän som är helt hopplösa + försäkra mig om att jag inte har hudcancer, hjärntumör mm som jag inbillar mig rätt ofta. (man vet ju aldrig)
Men nu är iaf dem samtalen avklarade så nu över till mitt plugga inför posten uppgift. Ska klara av dem där 100 tecknena på 1 minut utan ett enda fel idag, det ska jag bannemig.
Sen vid lunchtid så kommer min älskade & saknade syster hem & då ska jag bjuda henne på en massa mys & en god lunch.
Men nu över till pluggandet, vi hörs senare.

Moa är en kissunge, hon borde umgås med mig just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0