281008

Oj vad trött jag är..
Har inte fått mycket sömn inatt & det av ett antal olika anledningar. Såg bla en skräckis igår som enligt mig var väldigt läskig, enligt andra inte ;) Så efter det så blev det lite orolig sömn men det gjorde mig inte så mycket.
Jag är iaf på benen nu & ska åka iväg till körskolan om 1 timma för att ha en körlektion & hämta ut min "teori cd-bok" som jag helt glömt bort att hämta ut. Sen blir det träning & ikväll mera äventyr.
Det jag gillar mest med att ha lov är att man kan vara upp hur länge som helst om kvällarna utan att känna någon som helst ångest för morgondagen.
Men nu måste jag föna håret & få på mig lite kläder.    vi hörs senare!

Dem här skorna skulle jag vilja ha å mina fötter just nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0