271008

Vilken morgon!
Hittade en lapp på kylskåpet imorse, jag slängde den fort & kände hur det högg till i hjärtat.
"Du är inte samma person längre"   vaddå inte samma person? Jag är exakt samma person men med lite andra känslor än förut.
Jag försöker iaf göra något bra av allt det här medans du bara ger upp.
Just nu känner jag mig bara så jävla sur på dig! Jag försöker verkligen, märker du inte det?
Nej du slänger bara skit i ansiktet på mig & får allt att vändas emot mig.
Du trycker ner mig utan att du märker det!

Jag vill att vi ska skratta & göra roliga saker ihop igen. 
Vist det kanske kan bli svårt men jag vill iaf försöka.
Jag vill försöka medans du bara vill ge upp allt. Vi har trotts allt byggt upp en stark vänskap så varför bara kasta bort något som vi har kämpat för?  Du är & förblir iaf min allra bästa vän!
Allt förändras det är bara så men varför kan vi inte bara göra något bra av förändringarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0