271008

Det är fösta lovdagen på höstlovet & jag njuter av att bara göra ingenting.
Jag sitter här ihopkrupen i sängen i någon av pappas gamla yllekoftor & bara myser med en stor kopp te.
Men hela min dag ser inte såhär lugn ut för jag ska faktist göra lite nytta & roligheter oxå.
Vid halv 4 så ska jag till friskis för 2 olika jympa pass.
Efter det så blir det övningskörning med mamma.
Sen mot kvällningen så ska jag till fyrishov för att kolla på lite innebandy
& sen ska jag ut på hemliga äventyr resten av kvällen/natten.

Men nu så ska jag fortsätta njuta av att göra absolut ingenting

Kommentarer
Postat av: moa

HEMLIGA ÄVENTYR :O oh yeah tell me

2008-10-27 @ 13:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0