231008

En händelserik dag i skolan idag eller bara en utav alla i mängden?
En i mängden helt klart. Med en stadig stabbe på 3 personer så intog vi storköket idag för att laga mat till alla 300 pers på vår skola. I vanliga fall brukar vi iaf vara runt 5 men idag var vi endast 3. Men jag & mina guld flickor moa & martina styrde upp placet. Vi kirrade maten utan problem & allt var ute i tid. Dagen bestod även av massa bus & påhit & hur skulle vi klara en dag i köket utan en massa musik & bus? Det skulle nog gå riktigt trögt.
Imorgon finns även risken att vi bara blir 2, men det kommer jag & moa klara av, helt klart!
Här har ni lite videos från en helt vanlig dag i matsalsköket :
(ni får ursäkta den dåliga kvaliten)

vi lagar en jävla massa äppelpaj (till alla elever imorgon)
 

Har man tråkigt så har man & då gör man det bästa utav situationen.
Moa & Martina shejkar loss i matsalen. (lägg märke till att moa tappar byxorna mitt i allt?)



Hon har nog aldrig varit normal ;)
 

Jag & moa dansar lite på matdisken!? Sjukt!
(lägg märke till hur jävla hårt jag slår i mitt huvud i taket, gash)

 

Jag & Moa spårar lite till. (låter inte moa som fågeln i kalleankas jul där ett tag i början?)


hur skulle vi klara oss utan våran bästa vän?

Kommentarer
Postat av: moa

haha fyfaan vilka ruttna filmer , ja ser ut som en riktig matkärring

2008-10-23 @ 20:56:12
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så coool :D

2008-10-24 @ 22:33:30
Postat av: Anonym

moa är grymast i stan.:)

2008-10-24 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0