221008

Jag har kramp i fingrarna, det här kommer aldrig att gå!
Har ju fått jobb på posten & där ska jag bla koda en massa brev. Så nu sitter jag med en jävla övningsskiva & övar men det går åt pippsvängen. Fingrarna värker & jag klarar aldrig 100 siffror på 1 minut utan att trycka fel iaf minst 1 gång & det får man inte göra. Men övning ger färdighet, förhoppningsvis!
Annars idag så har jag varit i skolan en snabbis & haft lite choklad & konfektyr samt provat ut studentmössa.
Hoppas den blir & sitter bra nu, men det är väl inte hela världen, inte enligt mig iaf ..
Min onsdag består av chill, vilket känns väldans skönt. Skulle ta en fika med Jeanette men hon bara jobbar & jag kunde inte dem timmarna som hon inte jobbar. Däremot så kanske jag ska möta upp Joss för en fika senare mot kvällningen.
Ska även ut & springa en vända men mer än så blir det inte idag.

Så här går det till på min & martinas choklad&konfektyr lektion.
(det är bara vi 2 som går där)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va mycket snack det var i eran chokladvideo :D

2008-10-22 @ 16:19:08
Postat av: EVELINA

Hahahah ofta du ni också gjorde de? Vi va där runt halv tre, kanske va efter att vi möttes utanför people.. Kissade hon på sig? :O hahah hon ville sitta på barstolarna, men det gick ju inte så bra om man säger så hahah.. Stackars kille som va med henne, de ryktades om att det var hennes man.. :P

puss puss tjejen!

2008-10-22 @ 18:48:04
URL: http://enevelina.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja det var hennes man. Dem var gifta & hela kittet.

Han hade ingen direkt smak på brudar men men.

Hon raggade ju på allt ;)

2008-10-22 @ 18:59:44
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0