221008

Två jätte tunga stenar har nyligen lyfts från mina axlar & jag känner en stor lättnad.
Nu ska jag jag snart lägga mig i sängen & kolla på bonde söker fru & sen blir det en löpar runda.
Jag känner mig så lätt just nu så att jag nog kommer springa runt milen & det väldigt fort.

Imorgon är det även torsdag vilket alltid känns bra för då är det fredag dagen efter!
Imorgon ska jag:
Skola =
8:30-14:00
Storkök
14:10-16:15 Ansvarsfull alkoholhantering
16:30 Lång & mysig middag med Jennifer
19:30 Intesiv pass på friskis med Jennifer


ta ingen skit gott folk ..


 


Kommentarer
Postat av: moa

du kan börja tagga nu.. vi ska supa som djur på lovet darling :)

2008-10-22 @ 20:57:11
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Maria

Ofcourse, det är klart vi ska.

Och i helgen ska vi fira lovet!

Vi ba kör babe :D

2008-10-22 @ 22:00:27
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0