211008

Jag sitter & tänker & blir lite full i skratt ..
Att vissa människor inte kan står för vad dem tycker & tänker. Finns det något fegare än att inte stå för sina egna åsikter?
Haha är lite små patetiskt när folk skriver massvis med kommentarer om än & sen inte vågar stå för vilka dem är.
Jag antar att man har  väldigt dålig självinsikt & självförtroende & är skapligt feg.
Sen gillar jag inte när människor inte har den minsta aning om vad dem pratar om. Ytlig information om saker & ting som man oftast har hört på ryktesvägar. Den ytliga informationen håller man för sig själv tills den blir fakta!
Sen blir jag rätt full i skratt när folk som inte känner än verkar veta & bry sig mer om mitt liv än sitt eget.
Antingen är man missnöjd med sitt eget liv eller så vill man hellre leva mitt?

Så fortsätt putta på mig ni bara för jag är stabil som ett berg & viker mig inte i första taget.
Jag är nöjd med mig själv, mitt liv & jag vill inte ändra på något.
 Och jag står även för mina egna åsikter.



vissa människor kanske skulle bry sig lite mer om sig själva än andra


Kommentarer
Postat av: carro

Bara för att jag NU kommenterar i din blogg betyder inte det att jag har mer intresse för dig än för mig själv ;)





2008-10-21 @ 18:22:21
Postat av: Maria

Nej så har jag aldrig uttryckt mig heller :)

2008-10-21 @ 18:29:15
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: LINA

Jösses alltså..



'antingen är man missnöjd med sitt eget liv eller så vill man leva mitt'



Tror du verkligen någon vill leva ditt liv??

Du måste skoja, för jag tror inte det finns en själ här i världen som skulle vilja vara en fjortis som gärna berättar för hela världen att hon ska ta dagen efter piller. Skriv att du hade sex i stället för det är uppenbart att det är det du vill att vi läsare ska veta!! PATETISKT

2008-10-22 @ 13:17:14
Postat av: Maria

Jag vill gärna själv leva mitt eget liv, det är sjukt kul, tro mig. Nej men lilla du det var en droppe ironi över det hela, men mitt liv är kul så vafan. Fjortis tror jag inte direkt att jag skulle beskriva mig själv som men är det så du tycker så får dem åsikterna stå för dig. Vi verkar ha lite delade meningar om vad en fjortis är.

Och det där med att jag vill folk ska veta att jag har haft sex har du fått lite om bakfoten? Det sköter jag privat :D dagenefterpiller är en bra grej så varför hänger du upp dig på det?

Ta livet med lite ironi istället ..

2008-10-22 @ 18:06:31
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man ska leva "fjortis" så länge man kan, det är bara torrisar som sitter hemma med pennan i handen och inte har möjlighet att leva ett roligt liv som har sånna åsikter! Leeeeeeev

2008-10-22 @ 18:32:53
Postat av: *torris*

kvällen spårade och vi blev fulla och det är huvudsaken Inte så ovanlig kommentar här.

Frågan är hur du definerar fjortis, för det tycker jag låter oerhört mycket fjortis.

Sköter sexet privat med att publicera att du ska åka och ta dagenefterpiller..Jätte privat

2008-10-22 @ 22:15:19
Postat av: torran

Okey. Intresant.



Så bara för att jag inte SKRYTER om mitt drickande, om att jag springer & tar dagen efter piller ( som by the way inte är en dålig sak men inget man vill att hela världen ska veta att man tar) så är jag en torris.



Det var som attan, fantastiska nyheter!!



Leva är inte det samma som fjortis flickor små!

Leva är så mycket mer än att supa skallen av sig & knulla runt ;)

Ni kommer förstå en vacker dag, när ni vaknar & inser att WOOW jag börjar mogna & leva ett riktigt liv ;)

2008-10-22 @ 22:21:40
Postat av: Maria

Folk är lite väl mycket för att dömma måste jag säga. Livet kan levas på ett antal olika vis & jag tycker att människor ska få leva sitt liv precis hur dem vill utan att behöva få en stämpel på sig. På 1 ½ år fram tills i sommras så drack jag inte en droppe alkohol & levde "väldigt moget" som folk verkar kalla det hela. Så jag har levt mitt liv på alla möjliga sätt. Tycker inte att folk borde sätta en stämpel på mig för att jag just nu är ute i party svängarna. Jag har precis gjort slut med min pojkvän som jag varit tillsammans med i 1½ år & nu väljer jag att leva party livet med mina vänner ett tag men bara för det sås ka jag få en stämpel? Aja jag har iaf växt ifrån att dömma folk så det känns som att jag uppnått en viss mognadsgrad som vissa andra inte verkar ha kommit till än. Och det där med att jag knullar runt låter rätt sjukt. Bara för att jag tog en dagen efter piller så knullar jag runt? Väx up jag har haft pojkvän i 1½ år & bara haft sex med han så vafan!?

2008-10-23 @ 07:14:04
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0