201008

Känns idag att det blev lite av mycket av det goda i helgen ..
Alltså blev det även för lite av det nyttiga som sömn.
Nu är det iaf en ny skolvecka & den första dagen är redan avklarad.  Dena måndag flöt på bra men jag har varit seg som aldrig förr & hjärnan har inte riktigt uppfattat saker & ting fullt normalt, men men. Efter skolan blev det iaf 1 timmes träning för min del & nu är jag seg & död & ska snart gå & sova.
Det är så många tankar & skit som överfyller min hjärna just nu & jag vill bara att allt ska försvinna så att jag kan få somna. Orkar inte tänka & grubbla det får mig bara deppig. Faan ..

Nu ska jag krypa ner i sängen & ringa till Petter.
Han kan nog få mig på bättre tankar så att jag kan somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0