191008

Igår var det en ny kväll med nya upptåg & äventyr.
Jag & moa begav oss till Knivsta för förfest. Båda vi var halft döda i början men sen började alkoholen flöda & vi kom på att det är billigt att bli full på en lördag & man drack på fredagen.
Tänker inte gå in så mycket mer på kvällen, den var spårad & fulla blev vi det är huvudsaken.
Kvällen slutade iaf i uppsala & där  ....
Jag hade iaf en jätte kul kväll, tror jag?

Nu ska jag iaf iväg på middag. Är i helt fel tillstånd för att klara av det men jag får göra det bästa av situationen.

såhär såg jag ut igår, lite fräshare än nu kanske..

Kommentarer
Postat av: moa

fyllekaja.. du lämnar mig ensam med torkel å chrippe:(



hoppas du kom hem ordentligt å allt.. vi pratar imorn.. finns typ 100 miljoner saker att prata om:)

2008-10-19 @ 15:48:43
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0