161008

Sova, sova, sova! Det är precis vad min kropp skriker efter just nu.
Men tyvär så har jag annat för mig så sömnen får jag helt klart vänta med ett tag till.
Idag har jag haft en kul dag till en början men sen sög den, iofs så har den sugit rätt hårt med tanke på vädret.
Men storkök är alltid kul så jag gillade läget & speciellt när jag får jobba med mina brudar.
Efteråt hade vi dessvärre någon värdelös lektion som inte gav ett dugg men men.
Nu däremot så ska jag kasta i mig lite mat för att sen bege mig iväg på träningen & sen efter det äntligen få sova.

Dagens outfit

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ursäkta Maria men jag saknar dig ! :D

2008-10-16 @ 23:23:08
URL: http://jennifersn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0