141008

Låång dag idag, har hållt igång mer än vad jag egentligen orkat med.
Missade iofs bussen till skolan så kom vid halv 11 istället för vid 10 men jag kom iaf, det som var huvudsaken.
Sen slutade jag vid 1 igen så egentligen så ska jag ju inte klaga. Efter skolan så blev det en tripp på stan medans jag inväntade att min körlektion skulle börja. Jag inhandlade mig ett linne samt vann 50 kronor på en trisslott.
Sen blev det körlektion & vi övade på fickparkeringar & backa i korsningar mm, gick faktist väldigt bra.
Nu däremot så har jag nyligen goffat i mig en massa köttbullar & mackaroner & ska iväg till friskis för ett intesiv pass.

Lägger upp bilder senare på mitt kap, men nu träning
tjaaao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SJUUUUUUUUUUUUUK? BUHUHUUH

2008-10-15 @ 09:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0