131008

Det känns som att jag är fast i en bastu, min kropp brinner.
Svetten bara rinner & jag är minst 200 grader varm, tempen ligger på 39 grader men jag slår vad om att det är något fel på termometern för jag känner mig mera som 200 grader.
Mår även väldigt illa, har hjärtklappningar & ögonen bara snurrar runt.
Har inte sovit en blund på hela natten, det har verkligen inte gott. Drabbades även av sjuk ångest i natt & viste inte alls vart jag skulle ta vägen. Som tur var kunde petter lugna mig något men fasiken så konstigt jag mår.
Hör även massa ljud överallt & hallucinationerna är ett faktum
Så just nu sitter jag & letar efter liknande symtom på internet & samma resultat kommer upp hela tiden.
Nämligen dena text:
"Om man dricker mycket alkohol under lång tid kan man få abstinensbesvär sedan man slutat dricka. Man känner ångest och oro, man svettas och darrar, man får hjärtklappningar, mår illa och har svårt att sova. Besvären brukar försvinna efter några dagar, men hos fördetta alkoholister kan besvären komma tillbaka och ibland leda till att man börjar dricka igen."
Och även dena sjukdom?:
"Delirium tremens: Sjukdomen kan uppstå när en långvarig och hög alkoholkonsumtion plötsligt avbryts. Symtomen kommer efter ett par dagar och består av hjärtklappningar, darrningar, svettningar, höjd kropstemperatur, hallucinationer och förvirring. Tillståndet är mycket allvarligt och kan vara dödligt."

LÄS
http://www.mimersbrunn.se/Laangvarig_Alkoholkonsumtion_6977.htm

Jävligt skrämmande enligt mig. Jag kanske har lätt för att bli alkoholist eftersom att dessa symtom uppstått på mig?
Min morfar var iofs alkoholist så jag kanske har det i generna? Nu blir det iaf lugnt med alkohol för min del på ett tag.
På den där senare sjukdomen så står det ju att den kan vara dödlig, hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0