131008

Alla mina ärenden är gjorda för idag & jag passade även på att träna vilket faktist hjälpte någorlunda.
Mår iofs fortfarande piss & är het som ett bastuagrigat, men yttepytte lite bättre vart det iaf.
Fick även hem en övningsskiva från posten idag & efter att ha övat i några minuter så börjar jag inse faktum, det blir nog ingen brevbärare av mig. Ska nämligen sitta & koda en massa brev på posten framför en dator & för att få jobbet så måste man klara testet som går ut på att man ska skriva en massa tecken så fort som möjligt & bara får ha 6 fel på 30 minuter, hur ska det gå till?
Så nej det blir ingen Gustav Svensson utav mig, men iofs så kodar ju inte han brev utan bara delar ut & sorterar. Och det gjorde jag ju faktist förra julen så kanske bor det ändå trotts allt en liten Gustav Svensson i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0