131008

Har precis tagit en iskall dusch men vad hjälpte det? inte ett dugg!
Så jag är fortfarande minst 200 grader men trotts detta så måste jag pallra mig in till stan.
Det suger för jag hade helst velat ligga kvar i sängen hela dagen & tycka synd om mig själv.
Men istället måste jag bege mig till ungdomshälsan & peta i mig ett akut p-piller.
Dem har fullt upp med såna som mig efter helgen, så om jag känner dem rätt så kommer dem inte vara dem gladaste. blä!
Sen måste jag även förbi en doktor men min husläkare hade inte tid för mig idag så jag får se vart jag hamnar.
Känner inte direkt att mitt tillstånd tillåter mig att sitta i ett väntrum en hel dag/natt.
Har även lovat att träna med mamma idag & eftersom att det jag just nu lider av inte är någon förkylning så kan jag väl lika järna pallra mig till friskis. Var även tänkt att jag skulle köra lite bil sen men med mina hallisar så kanske inte det är det mest vettiga jag kan göra. Trodde nyss tex att det ringde på dörren så jag sprang ner & öppnade men sen när jag tänkte efter så kom jag på att ljudet jag hörde i huvudet inte alls lät som våran dörrklocka. 
Läskigt det här, psyket nästa!?
Gash få mig på bättre tankar någong, nu måste jag ta bussen in till stan.

Den här kavajen ska bli min har jag bestämmt. Den kostar 399 kr & kommer ifrån chicy.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0