121008

Vad är det för vits med att vara vuxen & mogen? Nej tack jag tror att jag tar & väntar ett tag med den biten & lever vidare i mig barnsliga men galet roliga liv!
Är fortfarande bakis men har nyligen pallrat mig in i duschen & vaknade väl till lita halft efter att ha rockat loss till on and on med Agnes. I min praktiska dusch så har jag nämligen en inbyggd radio som alltid får mig att vakna till.
Idag är det ju som sagt en tråkig söndag, jag gillar inte söndagar. Dem går förfort & betyder oftast bakfylla.
Men min tråkiga söndag idag ska spenderas med innebandy & sen hemma för att dega i sängen framför alla bra söndagsprogram. Blir iaf helt klart ensam mamma söker.
Men nu ska jag äta, min mage skriker efter mat. Ha en bra tråkig söndag!

Här har ni lite bilder från i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0