111008

Dem kallar det bakfylla, jag kallar det helvetet.
Nejdå så illa är det inte, men det är lite tråkigt att det måste kännas att man har haft kul.
Gårkvällen var iaf kanon enligt mig. Den började bra hemma hos mig, jag, martina & moa satt & drack lite & splade en massa fyllespel. Sen så begav vi oss iväg hem till Nisse & där var det fullt hus. Körde även lite fyllespel där & sen helt plöttsligt satt jag i en taxi som stannade utanför bj!? Bangade iaf på bj & drog till redroom istället. Mötte upp Jeanette min älskade vän som jag inte sätt på år & dar. Träffade även sophie & emma & gänget på redroom. Jag var så lycklig, har inte träffat dem töserna på år & dar så det var underbart. Sen gled jag & moa vidare till orange, men det sög balle så det blev sängen på det. Ikväll är det fylla & fotboll som står på tapeten, hur ska jag orka detta? Men efter en dush & lite m at så är jag nog på banan igen skulle jag tro. Men först lite mera sömn!

Här har ni gårdagens skoloutfit = slapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0