101008

Godkväll Bloggen
Blev vist en sen kväll för min del men vad gör det när man inte börjar förns klockan 2 imorgon.
Körde iaf ett intesiv jympa pass på friskis vid halv 8 idag & mitt under passet så börjar jag må riktigt jävla illa. Så jag drog ruschen ut på toaletten för att spy!? Sen mådde jag iaf bra & gick in för att fortsätta passet. Vad hände egentligen?
Sen blev det iaf hem för att krypa ner i soffan med mamma & kolla på film & sen satte jag igång att färga håret. Medans färgen satt i så städade jag & röjde upp i mitt rum & kände mig som en riktig super kvinna. När hårfärgen var ursköljd vaxade jag benen, gjorde fotmask, ansiktsmask, peeling, noppade ögonbrynen mm. Så nu har jag haft en riktig ta hand om mig själv kväll så det är väl bara skönhets sömnen som fattas nu. Godnatt!

Vill bara tillägna några ord till dena grabb först. Han är verkligen bäst på alla sätt & vis. Han finns alltid där för mig när jag behöver honom & han ställer alltid upp. En mer genomgod & snäll person existerar nog inte på dena planet.
Trotts alla mina snesteg så står han fortfarande kvar vid min sida i vått & tortt. Även fast jag inte förtjänar ett skit så ger han mig allt. Jag är tacksam över att jag får vara en del av ditt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0